LG DD147MDWB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DD147MDWB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Mirjamx1969 16-05-2012
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Helemaal niet tevreden met dit ding , wat een zachte eitjes machine is dit zeg tjongejonge , zo vaak die stomme UE uit onbalance melding vlak voor het centifugeren en dan stopt de machine . Kan je alles er weer uithalen en proberen netjes te ordenen . Diverse keren , beetje onbalance en hij stopt ermee , WAT IS DIT VOOR EEN MIETJES MACHINE ?? Ik mis mijn 15 jaar oude Bosch , stopte nooit , werkte altijd , rammelde zichzelf gewoon op na 15 jaar , toch heb ik spijt dat ik deze heb weggedaan , mischien zou die nog 5 jaar meegaan . Beter dan dit mietjes ding . Beetjebeetje uit onbalance ? Nou ik stop ermee hoor zegt ie dan . Anders zou ie kapot gaan dan ? Nou lekker stevig ding dan ! Doodziek wordt ik ervan !

WolfFlow 17-05-2012

Ik heb deze wasmachine en heb dit nog nooit meegemaakt. Als ik jou was zou ik gewoon eens aanspraak maken op je garantie, dit hoort namelijk niet zo te zijn.

dee69 04-11-2011
Geschreven voor: LG DD147MDWB

De wasmachine heeft geen kort programma waarbij je ook op 1400 toeren kan centrifugeren dit mis ik wel.
Verder zijn binnen het garantietermijn de schokbrekers al vervangen,de machine in nu 2,5 jaar oud en nu is ook de pomp stuk en ook vervangen ik vind dit wel erg snel ik raad deze machine dan ook niet aan.

haastigespoed 21-10-2010
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Eerste wasje gedraaid, letterlijk 'kind kan de was doen'... geen onmogelijke instellingen met 3 draaiknoppen maar was erin, aanzetten en klaar.

Apparaat ziet er bijzonder degelijk uit, geen plastic gevoel maar gewoon stevig. Tijdens het wassen hoor je 'm dus echt niet, komt vooral door de direct drive maar tijdens spoelen en centrifugeren heb je uiteraard wel geluid.

Voor 376 euro inclusief bezorging (Mediagigant) een hele goede koop!

jeanke23 30-08-2013

koop nooit een LG wasmachine -na weinig gebruikt en net buiten garantie lagers versleten -herstelling met tussenkomst van LG (260euro) zelfstandige hersteller vraagt(200euro)machine koste500euro,ik laat het zeker voor die prijs niet herstellen ,ik koop liever een nieuw machine maar nooit nog iets van het merk LG

lindarg 19-04-2010
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Ik heb deze machine een week in huis gehad. Ziet er mooi uit, fluit bij het centrifugeren. Alleen, ik kon er niet aan wennen. Zo gebruik deze machine heel spaarzaam water, als hij spoelt zie je dus amper sop langs de poort gaan. Voor mijn gevoel kwam daardoor de was er niet schoon uit.

Eenmaal daaraan gewend, bleek dat de LG alleen stil is bij het centriguren als de was er droog in gaat. Nu vergeet ik wel eens een was in de droger te doen, dus zit er wel eens een natte was in de trommel die opnieuw gespoeld en gecentrifugeerd moet worden. Dit kon de LG niet aan, vreselijke herrie met het centrifugeren.

Inmiddels heb ik de machine om mogen ruilen voor een Samsung. Ben ik helemaal tevreden mee, en wat me opvalt, die Samsung kun je zowat helemaal tegen de muur schuiven. Bij de LG is de bevestiging van de aanvoerslang dusdanig dat je aan de achterkant tien centimer vrij moet houden. Voor mensen met een krappe behuizing, iets om rekening mee te houden.

Ik ben zielsblij met mijn Samsung en even zielsblij dat ik van die LG af ben.

Motivatie voor wasresultaat: een zes vanwege te spaarzaam waterverbruik. Een zes voor de mogelijkheden, de vooringestelde programma's bepalen voor je hoe heet je wast, het gebruiksgemak een zes omdat je er dus geen natte was in kon draaien zonder dat hij opsteeg, een zeven voor de vormgeving, mooie machine maar die tien centimer aan de achterkant vind ik een foutje, duurzaamheid kan ik niet beoordelen maar aan de hand van de herrie heb ik zo mijn twijfels.

Lanta 09-04-2010
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Vorig jaar hebben wij een Miele gekocht van 1150 Euro en dat is een perfecte wasmachine. Nu zijn wij uit elkaar en mijn ex heeft de Miele mee genomen. Ik heb flink gezocht op internet en ben uitgekomen bij deze LG.
Ik heb er een aantal keer mee gewassen maar hij haalt het niet bij een Miele. Had ik natuurlijk ook wel kunnen bedenken maar tegen beter weten in toch gekocht. Ik vond de machine in gebruik echter niet handig, het "stille" van de direct drive valt tegen en ook de stabiliteit. De machine weegt ook "maar" 65 kilo. Dit wilde ik niet 10 jaar meemaken en toch besloten om een Miele te kopen. Deze staat inmiddels en dat is veel beter. Meer mogelijkheden, ziet er beter uit en stabieler (weegt dan ook 85 kilo). Maar goed, je moet ook geen appels en peren met elkaar vergelijken. De LG is een prima machine voor dat geld. Hij wast schoon en daar gaat het om. Inmiddels de LG weer verkocht.

Machan 09-04-2010
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Sinds gister in mijn bezit. vanmorgen eerste was gedraaid. Jammergenoeg stond hij niet meer op dezelfde plaats toen de was klaar was. Ik centrifugeerde nog maar 800 toeren.
Hij staat op zo'n wasmachineverhoger van de Gamma, maar die zijn voor deze functie gemaakt zou je zeggen.

WolfH 26-02-2010
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Perfect apparaat, enkele maanden in bezit.

Ten eerste ziet de machine er mooi uit, niet zoals sommige plastic-lelijke apparaten die je bij mensen thuis ziet staan. Ten tweede is de functionaliteit super. Door de Direct Drive hoor je de machine bijna nooit, zelfs amper als hij 1400 toeren centrifugeert! Ten derde wast hij alles schoon en fris, wat ik bij andere machines niet altijd heb ervaren.

Startuitstel zit er daarbij inderdaad op, en vergemakkelijkt het ’s nachts draaien (goedkoper met een dubbelmeter).

Al met al kan ik deze wasmachine aan een ieder aanraden, een geweldig apparaat!

anouk86 28-12-2009
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Ik ben erg tevreden over de machine! In tegenstelling tot de specificaties op deze site (en ook andere sites) heeft de machine wel de mogelijkheid tot startuitstel, alleen wordt het anders genoemd.
Verder is de machine erg stil, zeker als je en indesit gewend bent!
Ook heeft deze machine, in tegenstelling tot veel andere vergelijkbare machines, het balanssysteem. Hierdoor kan je ook prima minder dan 7kg wassen. Hier moet je echt op letten als je een grotere trommel neemt! In deze prijsklasse hebben weinig machines dit, je ziet dit vooral terug bij de duurdere merken en types.

jantine Scholten 21-10-2009
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Nu een 10-tal wassen gedraaid, tot volle tevredenheid. Het kan even snel maar ook extra intensief bij extra vuil wasgoed.
Bij de meeste programma's kan je zelf je temperatuur en je toerental van centrifugeren bepalen.
Volgens de klantenservice van LG was het een foutje in de handleiding, dat je alleen met waspoeders mag wassen met een LG machine. Kan ik toch al mijn vloeibare middelen ook nog gebruiken.
Goed zichtbaar waar programma is (wassen, drogen of centrifugeren en hoe lang het programma nog loopt.
Over deze machine (tot nu toe) 100% tevreden.

peach 26-08-2009
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Onlangs deze machine gekocht. Superapparaat, wast goed, makkelijk bedienbaar en maakt zelfs bij het centrifugeren nauwelijks geluid. 1 minpuntje vind ik dat je terwijl je wast en je hebt het kinderslot ingeschakeld, de machine wel uitgezet kan worden. Je kunt dus opnieuw beginnen met wassen!

Flomar 13-07-2009
Geschreven voor: LG DD147MDWB

Stille machine, direct-drive lijkt een aanwinst. Jammer genoeg waren er andere reviews beschikbaar, maar omdat de voorganger van dit apparaat goed uit de beoordelingen kwam, heb ik het risico maar genomen. Onze dure AEG Carat had het al na 4 jaar begeven. Het merk LG lijkt wat minder vaak door detaillisten gevoerd te worden. Misschien zijn de marges kleiner, of zijn er volumebonussen op de veel verkochte merken die daarbij een rol spelen.
Ik geloof wel in LG.